46 of the Biggest Fall TV Shows Created Using Blackmagic Design Cameras and Software.

www.amydv.gr

46 of the Biggest Fall TV Shows Created Using Blackmagic Design Cameras and Software.

News Production, Post Production 0

[:el]Η Blackmagic Design, τα προϊόντα της οποίας διαθέτει και υποστηρίζει στην ελληνική αγορά η AmyDV,  ανακοίνωσε ότι αρκετά από τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών κινηματογραφικών καμερών, του λογισμικού οπτικών εφφέ και κινούμενων γραφικών Fusion Studio και του λογισμικού χρωματικής διόρθωσης και μοντάζ DaVinci Resolve Studio χρησιμοποιούνται για την παραγωγή και την εργασία στο post production μερικών εκ των πιο πολύ-αναμενόμενων τηλεοπτικών shows το φετινού φθινοπώρου.
Περισσότερα από 46 τηλεοπτικά shows του φθινοπώρου 2016 χρησιμοποιούν κάμερες, το Fusion Studio και το DaVinci Resolve Studio της Blackmagic Design. Κορυφαίοι διευθυντές φωτογραφίας, καλλιτέχνες των οπτικών εφφέ (VFX), καλλιτέχνες του χρώματος (colorists) και εγκαταστάσεις post production στηρίζονται στην Blackmagic Design για την υλοποίηση shows κορυφαίων στην primetime και καλωδιακών δικτύων, συμπεριλαμβανομένων επιτυχημένων shows που επιστρέφουν όπως Modern Family, 2 Broke Girls, Jane the Virgin και Blindspot.
Η ακόλουθη λίστα αποτελεί ένα δείγμα μερικών shows που ολοκληρώθηκαν με προϊόντα της Blackmagic Design και υπάρχουν ακόμη περισσότερα.

Τηλεοπτικά Shows αυτού του Φθινοπώρου που χρησιμοποιούν προϊόντα της Blackmagic Design:

  • Ο Διευθυντής Φωτογραφίας (DP) Allan Westbrook χρησιμοποιεί Video Assist 4K και Micro Cinema Camera για το γύρισμα σε σύντομα χρονοδιαγράμματα και μικρούς χώρους του Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. για το ABC
  • Ο Διευθυντής Φωτογραφίας (DP) David Tuttman χρησιμοποιεί Blackmagic Cinema Camera και Pocket Cinema Camera στο Blindspot του NBC
  • Ο Διευθυντής Φωτογραφίας (DP) Glen Keenan χρησιμοποίησε μία Pocket Cinema Camera, Production Camera 4K, ATEM Switcher και DaVinci Resolve Studio για το πιλοτικό επεισόδιο του A.P.B. για το Fox
  • Στο Blue Bloods του CBS, ο Διευθυντής Φωτογραφίας (DP) του show χρησιμοποιεί Blackmagic Production Camera 4Ks και κάμερες URSA

Για τα Οπτικά Εφφέ:

  • Ο Επικεφαλής Ψηφιακών Οπτικών Εφφέ (Digital VFX Supervisor) Eddie Robison του Inhance, καθώς και η ομάδα του χρησιμοποιεί το Fusion Studio ως προς την εργασία στα Οπτικά Εφφέ του Jane the Virgin για το CW, του Graves για λογαριασμό του EPIX και του Empire για το Fox
  • Οι Ιδρυτές και Supervisors του Muse VFX, δηλαδή οι John Gross και Fred Pienkos, καθώς και η ομάδα τους χρησιμοποιούν το Fusion Studio για composite του From Dusk Till Dawn: The Series για λογαριασμό του δικτύου El Rey, του Teen Wolf and Mary και του Jane του MTV, αλλά και των NCIS: New Orleans και Elementary για το CBS
  • Ο Motion Picture Imaging Colorist Scott Gregory της Warner Bros χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για εργασία στα Οπτικά Εφφέ, συμπεριλαμβανομένων συνθέσεων, εξωραϊσμό και την αντικατάσταση του ουρανού στο 2 Broke Girls του CBS και Sweet/Vicious του MTV

Για χρωματική διαβάθμιση (Color Grading):

  • Ο Supervising Senior Colorist Todd Bochner του Chainsaw χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Jane the Virgin και του No Tomorrow του CW, αλλά και του The Leftovers του HBO
  • Ο Colorist Joe Finley του Chainsaw χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Insecure του HBO
  • Ο Senior Colorist Russell Lynch του ColorTime χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade Modern Family του ABC και του Life in Pieces του CBS
  • Οι ομάδες των Deluxe’s Encore, Company 3 και Level 3 εργάζονται αδιαλείπτως για coloring και mastering μεγάλου αριθμού φθινοπωρινών shows, πολλών από αυτών σε HDR, όπως αυτά που αναφέρονται παρακάτω και κάποιων άλλων που δεν περιλαμβάνονται στην παρακάτω λίστα:

Ο Senior Colorist Cody Baker του Company 3 χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Shooter για λογαριασμό του USA
Ο Senior Colorist Siggy Ferstl του Company 3 χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Shut Eye του Hulu
Ο Senior Colorist Shane Harris του Company 3 χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Westworld του HBO και του Documentary Now! του IFC
Ο Senior Colorist Tony D’Amore του Encore χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade των Elementary και Starz’ Power του CBS (project που μοιράζεται με την colorist Sofie Friis Borup του Deluxe’s Company 3)
Ο Senior Colorist Kevin Kirwan του Encore χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του American Horror Story: Roanoke του FX και του Scream Queens του Fox
Ο Senior Colorist Randy Beveridge του Level 3 χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του The Ranch για λογαριασμό του Netflix και του Lucifer του Fox
Ο Senior Colorist Ken Van Deest του Level 3 χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade των The Flash και Legends of Tomorrow του CW
Ο Senior Colorist Mark Wilkins του Level 3 χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του The Exorcist για λογαριασμό του Fox

  • Ο Colorist Patrick Woodard του DigitalFilm Tree χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade των Mistresses και American Housewife του ABC, αλλά και του NCIS: Los Angeles του CBS
  • Ο Supervising Colorist Jeremy Sawyer του Light Iron LA χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Better Things του FX και του The Walking Dead του AMC
  • Ο Colorist Nick Lareau του Light Iron LA χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του True Nightmares του Investigation Discovery
  • Ο Colorist Aidan Stanford του του Modern VideoFilm χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Fresh Off the Boat του ABC
  • Ο Colorist Sam Read του NXNW χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Z Nation του Syfy
  • Ο Senior Colorist George Delaney του Picture Shop χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του NCIS: New Orleans του CBS
  • Ο Senior Colorist Chris Boyer του Picture Shop χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του Blindspot του NBC
  • Ο Colorist George Manno του Picture Shop χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade των Lethal Weapon του Fox, Once Upon a Time του ABC και Arrow του CW
  • Ο Ιδιοκτήτης του Foundation και Colorist Gareth Cook χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του The Real O’Neals του ABC
  • Ο Ιδιοκτήτης του Loft και Colorist Dan Judy χρησιμοποεί DaVinci Resolve Studio για grade του Frequency του CW και του The Last Man on Earth του Fox
  • Ο Imaging Colorist Scott Gregory της Warner Bros. Motion Picture χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade του 2 Broke Girls του CBS και του Sweet/Vicious του MTV και
  • Ο Imaging Senior Supervising Television Colorist Scott Klein της Warner Bros. Motion Picture χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για grade των Empire του Fox και των Halt και Catch Fire του AMC.

[:en]Blackmagic Design announced that several Blackmagic Design products, including digital film cameras, Fusion Studio visual effects and motion graphics software and DaVinci Resolve Studio color corrector and editor, are being used for production and post production work on some of the most anticipated shows in this year’s fall television lineup.
More than 46 of 2016’s fall television shows use Blackmagic Design’s cameras, Fusion Studio and DaVinci Resolve Studio. Top directors of photography, VFX artists, colorists and post production facilities rely on Blackmagic Design to deliver shows for the top primetime and cable networks, including returning hit shows like Modern Family, 2 Broke Girls, Jane the Virgin and Blindspot.
The following list is a sample of some of the shows being completed on Blackmagic Design products, and there are many more.

Fall TV Shows Using Blackmagic Design:

  • DP Allan Westbrook uses a Video Assist 4K and Micro Cinema Camera to shoot in tight quarters and small spaces on ABC’s Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.;
  • DP David Tuttman uses the Blackmagic Cinema Camera and Pocket Cinema Camera on NBC’s Blindspot;
  • DP Glen Keenan used a Pocket Cinema Camera, Production Camera 4K, ATEM Switcher and DaVinci Resolve Studio on Fox’s A.P.B. pilot episode;
  • On CBS’ Blue Bloods, the show’s DPs use Blackmagic Production Camera 4Ks and URSA cameras;

For Visual Effects:

  • Inhance Digital VFX Supervisor Eddie Robison and his team use Fusion Studio for VFX work on The CW’s Jane the Virgin, EPIX’s Graves and Fox’s Empire;
  • Muse VFX Founders and VFX Supervisors John Gross and Fred Pienkos and their team use Fusion Studio to composite El Rey Network’s From Dusk Till Dawn: The Series, MTV’s Teen Wolf and Mary + Jane, and CBS’ NCIS: New Orleans and Elementary;
  • Warner Bros. Motion Picture Imaging Colorist Scott Gregory uses DaVinci Resolve Studio for VFX work, including comps, beauty work and sky replacements on CBS’ 2 Broke Girls and MTV’s Sweet/Vicious;

For Color Grading:

  • Chainsaw Supervising Senior Colorist Todd Bochner uses DaVinci Resolve Studio to grade The CW’s Jane the Virgin and No Tomorrow and HBO’s The Leftovers;
  • Chainsaw Colorist Joe Finley uses DaVinci Resolve Studio to grade HBO’s Insecure;
  • ColorTime Senior Colorist Russell Lynch uses DaVinci Resolve Studio to grade ABC’s Modern Family and CBS’ Life in Pieces;
  • Deluxe’s Encore, Company 3 and Level 3 teams are currently coloring and mastering a number of fall shows, many in HDR, including those below, and others not listed:
  • Company 3 Senior Colorist Cody Baker uses DaVinci Resolve Studio to grade USA’s Shooter;
  • Company 3 Senior Colorist Siggy Ferstl uses DaVinci Resolve Studio to grade Hulu’s Shut Eye;
  • Company 3 Senior Colorist Shane Harris uses DaVinci Resolve Studio to grade HBO’s Westworld and IFC’s Documentary Now!;
  • Encore Senior Colorist Tony D’Amore uses DaVinci Resolve Studio to grade CBS’ Elementary and Starz’ Power (project shared with Deluxe’s Company 3 colorist Sofie Friis Borup);
  • Encore Senior Colorist Kevin Kirwan uses DaVinci Resolve Studio to grade FX’s American Horror Story: Roanoke and Fox’s Scream Queens;
  • Level 3 Senior Colorist Randy Beveridge uses DaVinci Resolve Studio to grade Netflix’s The Ranch and Fox’s Lucifer;
  • Level 3 Senior Colorist Ken Van Deest uses DaVinci Resolve Studio to grade The CW’s The Flash and Legends of Tomorrow;
  • Level 3 Senior Colorist Mark Wilkins uses DaVinci Resolve Studio to grade Fox’s The Exorcist;
  • DigitalFilm Tree Colorist Patrick Woodard uses DaVinci Resolve Studio to grade ABC’s Mistresses and American Housewife, and CBS’ NCIS: Los Angeles;
  • Light Iron LA Supervising Colorist Jeremy Sawyer uses DaVinci Resolve Studio to grade FX’s Better Things and AMC’s The Walking Dead;
  • Light Iron LA Colorist Nick Lareau uses DaVinci Resolve Studio to grade Investigation Discovery’s True Nightmares;
  • Modern VideoFilm Colorist Aidan Stanford uses DaVinci Resolve Studio to grade ABC’s Fresh Off the Boat;
  • NXNW Colorist Sam Read uses DaVinci Resolve Studio to grade Syfy’s Z Nation;
  • Picture Shop Senior Colorist George Delaney uses DaVinci Resolve Studio to grade CBS’ NCIS: New Orleans;
  • Picture Shop Senior Colorist Chris Boyer uses DaVinci Resolve Studio to grade NBC’s Blindspot;
  • Picture Shop Colorist George Manno uses DaVinci Resolve Studio to grade Fox’s Lethal Weapon, ABC’s Once Upon a Time and The CW’s Arrow;
  • The Foundation Owner and Colorist Gareth Cook uses DaVinci Resolve Studio to grade ABC’s The Real O’Neals;
  • The Loft Owner and Colorist Dan Judy uses DaVinci Resolve Studio to grade The CW’s Frequency and Fox’s The Last Man on Earth;
  • Warner Bros. Motion Picture Imaging Colorist Scott Gregory uses DaVinci Resolve Studio to grade CBS’ 2 Broke Girls and MTV’s Sweet/Vicious; and
  • Warner Bros. Motion Picture Imaging Senior Supervising Television Colorist Scott Klein uses DaVinci Resolve Studio to grade Fox’s Empire and AMC’s Halt and Catch Fire.

[:]