5 ways SSAI can impact your OTT revenue from day one

www.amydv.gr

5 ways SSAI can impact your OTT revenue from day one

Broadcast & Playout IBC2019 0

[:el]Server-Side Ad Insertion (SSAI) Είναι όταν μπαίνουν διαφημίσεις απευθείας σε live ή VOD πριν την μετάδοση αντί να γίνεται αυτό στην συσκευή του παραλήπτη.  Οι διαφημίσεις και το βίντεο πάνε στον θεατή σε ένα, πλήρες stream.  Και κάπως έτσι μπορείτε να βγάλετε λεφτά από OTT.   Να πέντε τρόποι που θα έρθουν έσοδα άμεσα:

Πιο χαρούμενοι τηλεθεατές (και διαφημιστές)

Αν οι διαφημίσεις είναι κάτι που θέλουν να δούνε οι θεατές, θα μείνουν συντονισμένοι.  Με το SSAI είναι πλήρως προσωποποιημένες οι διαφημίσεις βάση ιστορικού θέασης, δημογραφικά, γεωγραφικά στοιχεία και έτσι νιώθει την σύνδεση δική του και στοχευμένη σωστά.

Το 50% των θεατών OTT καναλιών με διαφημίσεις λένε ότι οι διαφημίσεις μπορεί να είναι χρήσιμες ή διασκεδαστικές.
Τηλεοπτική ποιότητα σε όλα τα κανάλια

Τα στοιχεία δείχνουν ότι πτώση σε ποιότητα βίντεο ρίχνει δραματικά τον μέσο όρο θέασης σε όλες τις συσκευές.  Με χρήση SSAI υπάρχει εγγυημένη ποιότητα εικόνας (QoE).  Οι στοχευμένες διαφημίσεις παίζουν ζωντανά και στο περιεχόμενο VOD χωρίς buffering, οι θεατές έχουν την ίδια ποιότητα που περιμένουν μαθημένοι από άλλα συστήματα.

Το video rebuffering παραμένει το πιο εκνευριστικό πράγμα στην online θέαση.  Σύμφωνα με μελέτες, στο δεύτερο rebuffering σχεδόν τα 2/3 των θεατών θα σταματήσουν να βλέπουν.
Αποφυγή Ad blocker

Είναι εμπόδιο στα κέρδη σας τα ad blockers?  Το SSAI θα σας σώσει!  Αντίθετα με τα παραδοσιακά συστήματα streaming, με το SSAI έχετε premium video περιεχόμενο και διαφημίσεις σε ένα πακέτο και έτσι ακόμα και τα πιο προηγμένα ad blockers δυσκολεύονται να καταλάβουν την διαφορά.
Αποστολή εξετελέσθη!

Συμβατότητα χωρίς μπελάδες

Για να φτάσεις τον σύγχρονο τηλεθεατή εκεί που βλέπει περιεχόμενο πρέπει να βγάλεις έσοδα σε διάφορες συσκευές.  Με το SSAI είναι εύκολο.  Δεν χρειάζεται ειδικός player ή συγκεκριμένη αρχιτεκτονική συστήματος.  Δεν χρειάζεται να γράφετε κώδικα για κάθε πλατφόρμα και κάθε λειτουργικό σύστημα.  Οι στοχευμένες διαφημίσεις παραδίδονται άψογα σε κάθε συσκευή συνδεδεμένη στο OTT.

Σχεδόν τα 2/3 των αγοραστών διαφήμισεις, σκοπεύουν να αυξήσουν τα budget τους τον επόμενο χρόνο.  Πάνω από οι μισοί αναφέρουν σχετικές αυξήσεις διαφημίσεων σε OTT
Ραπόρτα που φέρνουν κέρδη

Νομίζετε ότι φτάνουν όλα αυτά?  Ξανασκεφτείτε το!  Με τις νέες προσεγγίσεις στα server-side στοιχεία και τις αναφορές που δίνουν αυτά τα νέα συστήματα μπορείτε να εξαφανίσετε click-fraud και spoofing συνδυάζοντας τα καλά της ακρίβειας από την μεριά του πελάτη και ασφάλειας από την μεριά του server.   Και με καλύτερα δεδομένα οι διαφημιστές νιώθουν πιο σίγουροι να επενδύσουν περισσότερο σε εσάς.

Η Imagine Communications φέτος στην IBC θα έχει μια αρκετά διαφορετική παρουσία.  Επικοινωνήστε μαζί μας για ραντεβού όμως να συνεχίσετε να μαθαίνετε από πρώτο χέρι τις πιο σημαντικές εξελίξεις από την εταιρεία και ιδέες για πρακτικές και εφαρμόσιμες, δοκιμασμένες λύσεις της εταιρείας.

 
.
Keywords; Imagine Communications, SSAI, VOD, streaming, video, OTT, TV, history, demographics, geographical, location, IBC, 2019, AmyDV, QoE, ad blocker, Ka-ching[:en]In case you’re not familiar, here are the (very basic) basics. Server-Side Ad Insertion (SSAI) inserts ads
directly into live or VOD streaming video content prior to delivery, rather than at the consumer device.
Ads and video content are delivered to viewers in a single, seamless stream.
And with SSAI, you can finally make money from OTT. Here are 5 ways SSAI can impact revenue
from day one.

Happier consumers (and advertisers)

Encourage consumers to stay tuned by delivering ads they actually want to watch. With SSAI, personalized ads are placed
based on viewing history, demographics, and geographical location, creating a true one-to-one targeting experience — and
a win-win for consumers and advertisers.

50% of ad-supported OTT video viewers say that ads can be useful or enjoyable.
TV-like quality across all streams

Stats show that a drop in video quality dramatically cuts the
average viewing session across all devices. So use SSAI to
guarantee QoE. Targeted ads are delivered in live and VOD
content with no buffering, giving viewers the same TV-like
experience they get from other distribution systems.

Video rebuffering remains the most frustrating aspect of online viewing.
After a second video rebuffer, nearly two-thirds of viewers will stop watching.
Ad blocker avoidance

Are ad blockers standing in the way of your OTT profitability?  SSAI to the rescue. Unlike traditional streaming systems, SSAI
serves up premium video content and ads in a single package — making it hard for ad blockers to distinguish between the two.
Ka-ching.

Hassle-free device compatibility

Reaching today’s go-go viewer means monetizing content across a boatload of devices. SSAI makes it easy. No special
player or device logic required. No need to write code for every platform and operating system. Targeted ads can be delivered
seamlessly to any OTT-connected device.

Nearly two-thirds of ad buyers plan to increase their advanced TV spend in the next 12 months,
with half reporting increases in OTT
Revenue-driving reporting

Think you can’t have it all? Think again. New approaches to
server-side reporting of impressions can help you trounce
click-fraud and spoofing by combining the benefits of clientside accuracy and server-side security. And better reporting
motivates advertisers to invest in your inventory.

Η Imagine Communications φέτος στην IBC θα έχει μια αρκετά διαφορετική παρουσία.  Επικοινωνήστε μαζί μας για ραντεβού όμως να συνεχίσετε να μαθαίνετε από πρώτο χέρι τις πιο σημαντικές εξελίξεις από την εταιρεία και ιδέες για πρακτικές και εφαρμόσιμες, δοκιμασμένες λύσεις της εταιρείας.

 
 
Keywords; Imagine Communications, SSAI, VOD, streaming, video, OTT, TV, history, demographics, geographical, location, IBC, 2019, AmyDV, QoE, ad blocker, Ka-ching[:]